350 РОКІВ

fzaf

У 2015 році група компаній Saint-Gobain відсвяткувала свій 350-річний ювілей. Весь ювілейний рік був багатий на тематичні заходи та святкові події, які так чи інакше були пов'язані з основними етапами успішної історії Концерну. Святкові заходи розпочалися 9 січня в Шанхаї і закінчилися в жовтні в Парижі, коли відбулося офіційне святкування Дня народження Групи.

Image

 

SAINT-GOBAIN – 350 РОКІВ,  350 ПРИЧИН ВІРИТИ В МАЙБУТНЄ

У 2015 році група компаній Saint-Gobain відсвяткувала свій 350-річний ювілей. Весь ювілейний рік був багатий на тематичні заходи та святкові події, які так чи інакше були пов'язані з основними етапами успішної історії Концерну. Святкові заходи розпочалися 9 січня в Шанхаї і закінчилися в жовтні в Парижі, коли відбулося офіційне святкування Дня народження Групи.

ІСТОРІЯ ЗАВДОВЖКИ У 350 РОКІВ

Історія компанії Saint-Gobain відзначена постійним рухом до диверсифікації і пошуком нових напрямків розвитку. Незважаючи на це, компанія зберегла і свій найперший бізнес - скляне виробництво, - хоча сьогодні на його долю припадає лише 11% доходів компанії. До інших відмінних рис компанії можна віднести традицію інновацій та ранній вихід на міжнародний ринок.

 

XVII СТОЛІТТЯ

Людовик XIV за порадою свого міністра Кольбера створює дзеркальну мануфактуру (La Manufacture royale des glaces) з метою перевершити венеціанських виробників дзеркал.

 

XVIII СТОЛІТТЯ

Дзеркала входять в моду і стають широкодоступними. Протягом всього XVIII століття завдяки замовленням королівського двору і приватним замовникам мануфактура, де на той момент працювало вже понад 1 000 осіб, постійно модернізувалася і ставала все більш процвітаючою.

 

XIX СТОЛІТТЯ

Зіткнувшись із сильною міжнародною конкуренцією, компанія Saint-Gobain почала розвивати хімічне виробництво. До кінця століття частки хімічного і скляного виробництв в бізнесі компанії зрівнялися. Потім мануфактурі успіх приніс швидкий розвиток нових архітектурних форм, які використовували залізо і сталь, переважно при будівництві великих громадських будівель: ринків, вокзалів, пасажів і т.п. 

 

XX СТОЛІТТЯ

До цього часу компанія Saint-Gobain виготовляє вже всі види виробів зі скла (пляшки, оптичне скло, скловолокно та ін.). Революція в галузі автомобілебудування і сучасна архітектура, що характеризується великою площею скління, забезпечила компанії нові ринки збуту. У 1970 році відбулося злиття компаній Saint-Gobain та  Pont-à-Mousson, що випускала чавунні труби. Це призвело до формування нової структури управління, подальшої націоналізації (в 1982 році), а потім приватизації компанії (в 1986 році), розвитку R&D, виходу на нові міжнародні ринки, а потім до низки нових продажів і придбань. Найбільші придбання включали покупку бренду Norton в 1990 році, яка дозволила компанії Saint-Gobain позиціонувати себе на ринку високотехнологічних матеріалів (абразивів, кераміки і пластмас). Придбання компанії Poliet (Point.P, Lapeyre and Weber) в 1996 році дозволило компанії Saint-Gobain вийти на ринок дистрибуції будівельних матеріалів (які принесли 45% чистої виручки компанії в 2013 році).

 

XXI СТОЛІТТЯ

Компанія Saint-Gobain орієнтує свою стратегію на вирішення задачі створення екологічного життєвого простору, одночасно продовжуючи роботу на багатьох промислових ринках. Завдяки величезній кількості підрозділів в різних куточках світу Saint-Gobain продовжує зростання на ринках країн, що розвиваються, і робить вагомі придбання з метою розширення європейської мережі дистрибуції будівельних матеріалів і поповнення свого продуктового портфеля (наприклад, придбання компанії British Plaster Board в 2005 році (гіпс і гіпсокартон) і компанії Maxit в 2007 році (сухі будівельні суміші)). 

 

SAINT-GOBAIN - ГРУПА КОМПАНІЙ, ЩО ДИВИТЬСЯ В МАЙБУТНЄ

З моменту свого заснування в 1665 році королем Людовіком XIV і міністром Жаном-Батистом Кольбером найстаріша компанія Паризької фондової біржі з індексом CAC 40 завжди прагнула відповідати на виклики часу, змінюючись і оновлюючись у міру того, як змінювався світ навколо неї. Спираючись на свій багатий досвід і корпоративну культуру, компанія Saint-Gobain сміливо дивиться в майбутнє, знаючи, що у неї є всі підстави для впевненості та оптимізму. Не останню роль тут відіграють стратегічні принципи і базові цінності компанії.

Світ не має меж. З моменту відкриття першого зарубіжного відділення компанії в Німеччині в 1850-х роках Saint-Gobain поступово зросла до рівня міжнародної групи компаній і на сьогоднішній день представлена ​​в 66 країнах світу.

Створення безпечного та екологічного простору для життя, роботи і відпочинку людей - в наших силах. Компанія Saint-Gobain пропонує екологічну продукцію та рішення, які дозволяють створити життєвий простір з мінімальним негативним впливом на навколишнє середовище, високим рівнем енергоефективності та комфорту.

Інновації перетворюють світ. Компанія Saint-Gobain входить до ТОП-100 світових компаній-лідерів в області інновацій. Інновації є частиною її історії та сучасної ідентичності. Продукція компанії сприяє підвищенню якості життєвого простору і повсякденного життя людей.

Для таланту немає меж. Співробітники Saint-Gobain - головна конкурентна перевага компанії. Об'єднані загальними цінностями, вони щодня вирішують безліч різних завдань, задовольняючи потреби мільйонів клієнтів групи компаній Saint-Gobain.

Створити комфортний життєвий простір можна для кожного. Компанія Saint-Gobain впевнена в цьому і тому створює нові матеріали, адаптовані для різних регіонів і ринків, а також діє через «Фонд Сен-Гобен Ініціатива» (Saint-Gobain Initiatives Foundation). 

Saint-Gobain використовує досвід, накопичений в минулому, і будує плани на майбутнє. Протягом 350 років група Saint-Gobain безперервно оновлювалася та удосконалювалася, щоб йти в ногу з часом і сприяти змінам на краще.

Більш детальну інформацію про історію Групи і етапи її розвитку, добірку рідкісних фотографій і документів, звіти про святкові заходи можна знайти на сайтах  https://www.saint-gobain.com та  https://www.facebook.com/saintgobaingroup

Image