Weber пропонує зручні в нанесенні, надійні, високоякісні матеріали для обробки приміщень і фасадних робіт. Матеріали бренду довговічні і безпечні для здоров'я людини і навколишнього середовища.
Продукція WEBER
Асортимент включає всі групи матеріалів і систем, необхідних для ремонту і будівництва:
- штукатурки, шпаклівки для зовнішніх і внутрішніх робіт;
- цементні клеї для плитки, керамограніту, каменю;
- системи зовнішнього утеплення фасадів штукатурного типу;
- вирівнюючі суміші для підлоги;
- спеціальні ремонтні суміші;
- гідроізоляційні матеріали;
- кладочні розчини та бетони;
- ґрунтовки.
Сухі будівельні суміші і керамзит під брендами Vetonit і Deitermann були добре відомі в Україні ще з 1998 року завдяки діяльності компанії Maxit. Група «Сен-Гобен» після придбання групи компаній Maxit продовжила розвивати лінійку цієї високоякісної продукції, використовуючи весь свій міжнародний досвід, щоб і далі задовольняти зростаючим вимогам своїх клієнтів. І в підсумку в 2008 році ці бренди були об'єднані під єдиним брендом - Weber.
Історія бренду
1900
Компанія Weber et Broutin була заснована у Франції на початку XX століття. Джордж Вебер і Жан-Батист Брутен почали виробництво фасадних штукатурок на основі гіпсу і вапна на своїх фабриках в Парижі.1927 року Едгар де Віган здійснив об'єднання двох компаній.
1946
Після Другої світової війни компанія розширила свій бізнес, допомагаючи реконструювати будівлі.
1970
Компанія увійшла до складу групи Poliet і поступово розширила коло своїх замовників по всій території Франції.
1982
1982 року Weber et Broutin виходить на ринки інших європейських країн.
1996
Weber входить до Групи «Сен-Гобен» і отримує назву Saint-Gobain Weber.
1998
Приєднання компаній Quartzolit і Concreto в Південній Америці. Розвиток бізнесу в Азії (Таїланд, Малайзія, В'єтнам і Китай).
2008
«Сен-Гобен» купує групу компаній Maxit, що дозволяє забезпечити присутність Weber в країнах Скандинавії та Балтії, а також зміцнити становище компанії в Німеччині, Бенілюксі, Центральній та Східній Європі, Росії та Китаї. Після цього злиття світ дізнається про бренд Weber у тому вигляді, в якому ми знаємо його зараз.
2016
На даний час підрозділ налічує майже 200 заводів в 57 країнах світу і посідає перше місце в Європі з продажу сухих будівельних сумішей. У планах Weber - відкриття нових виробництв і розширення географічної присутності.